Monday 20 June 2011

x payah nk over sngt la mak cik oii!!

di suatu ptg ditemani angin sepoi - sepoi jela dtg sorng makcik a.k.a kwn mak aku gak..

cik timah: nie nabila kan..knl x farahin.?
biela: farahin ..erm konal cik...satu kelas tu..budak poli pd un..
cik timah: ha yola tu..dye kos pe erk??
biela: dye amek kos awam cik.. orng pnggl budak civil.
cik timah: tu adeq ipa ank acik yg along tu..
biela: yeke cik..(aku mnjwb dgn penuh x interestednyer pown)

5 minit kemudian...cik timah continue blk ckp psl budak tu..

cik timah: si farahin 2 pemalu sket un bdk ea..dyo da pass lesen keto da,siap  da boli keto g..viva yo..KO ADO??
                pergh tersentap aku ngn statement dye "ko ado"
biela: saye ado lesen yo cik..kete xdo g..(menyirap)

lps tu aku tros pi tempat len..maleh nk layan orng camtu..orng n9 ckp jobo yo...sblm bnyk dose aku mengumpat dlm aty ble borak ngn acik tu ,lobeh beq den bla copek2..

slpa aku jd stalker skjp ngupe2 nyer makcik tu ckp pasal farahin len arr..farahin bdk kelas lagi satu..nme dye farahin idris..pe la acik nie x explain tol2..x psl2 aku tngumpat kwn kelas aku sndri,,maaf yerk farahin a.k.a farah...


nie bkn cik timah sebenar..saje nk popular kan mak cik nie..anyway mak cik cute sesangt,,,

No comments:

Post a Comment