Friday 22 April 2011

JPJ TEST PAST!!!

Mcm mane nk aku gambarka perasaan gumbira aku ini..wah bebunge ayat aku lak aii...
Alhamdulillah syukur aku kepada yang Maha Esa..akhirnyer cite2 ku nk dpt lesen kete termakbul gak..
sonok gler sb skunk aku da ade lesen kete n moto..wah da blehh jd kaki jln nie..dlu minah rempit..skunk da sopan sket minah kete.hahahhaa...aku de cter nk share ngn korang...nk bg sket nasihat la nie.(padahal nk ngumpat).adelah minah aku ngase bdk lps SPM kowt..poyo glerr..ade la due, tige orng..mmg kiteorng kat situ mmg nk dngr cter dye jerk...mcm nk 2njuk dye la yg terror bwk...bdk2 2 sesi first..aku sesi second..so aku dpt arr tgk dye wat...aku tgk xde la bagus sngt pown..kat bukit da terkandas..nk gelak gak aku tgk dye..tp aku pndam jerk sb aku pown blom lps g..hahahhaha...moral of da story "x yah la poyo sngt..x wat g blom taw"
yg aku x bleh bla 2 dye bleh salahkan jpj.2...da jpj tu ensem..ehem3...:p..mmg slh dye..org tu da ckp tayar klo da lebih undur trun bukit blik..tp nie dye x..dye pi undur n adjust tayar masuk dlm garisan kuning..mmg la x leyh..pelah ko minah...da silap sendiri tuding jari kat orng lak..stop la cter psl dye ..wat dose jerk aku nie,,,hahahah...

korang nk taw..mse aku nk test jln raya aku dpt jpj muke dye seiras ngn staff kat tempat keje aku..xde la cuak sngt un...ingt dpt pak cik bengis td...hahahha...x kesah la pe pown happen ary nie..jnji da lepas..
selamat~
anyway thanks to my teacher En Nasaruddin sb ajr sayer smpi da lulus ppown skunk..x lupe gak kepade sume JPJ kat sane sb korang mmg spoting....
THANKS TO GOD!!

No comments:

Post a Comment