Sunday 17 April 2011

Makan Rumput~

yueww~~~!!!;p
klaka gler ary nie..sume tejadi bile mak aku xde weekend nie sb pi rombongan kat langkawi..
mak g ngn adeq aku dikya @ acham..hahahha...
tnggl la abah ,aku, along, angah , keri n diqti..
tghari td aku ngn along masak la..kitorng nie xde la expert sngt masak..tp bleh la..
aku lg la jarang masak sket..mmg masak 2 keje yg agk aku x ske gak la..better kemas g dri masak...hahhaah..
tp jgn pandang aku dgn sblelah mate...teori masak aku tip top awww..kiu3..
menu ktorng ary nie IKAN SARDIN GULAI , IKAN KEMBUNG GORENG & KANGKUNG GORENG..
erm bunyi cam sedap kan..korang nk taw ape jd lps da siap msk sume menu 2,,meh sini aku citer...komplen tentang masakan kami..


SITUASI DI MEJE MAKAN...


ketika aku nk amek lauk ikan sardin gulai kat dlm priuk, tekejut gak la sb ikan sardin gulai x mcm mak aku wat..lauk 2 along aku yg masak,,kuah dye kering...adeq aku yg keri 2 ckp da mcm rendang sardin da..hahhaha..
3 orng bukak piuk sume tekejut n diolog same jerk...hahahaha..


lps 2 diorng ngase sayur kangkung goreng lak,..2 aku yg masak..ngupe dye mmg lawa..ngase cam sedap la...
bese la orng yg x bese masak bangge la un dpt mask ngupe gitu..ble dorang makan dye orng cakap tawar..
aku x caye n cube la ngase..pergh mmg tawar,..hahaha..aku da ubuh garam da td..
nk cover nyer pasal aku ckp arr nk elakkn darah tinggi hahhaha...sb 2 x masin..
plg x bleh bla angah aku ckp cam nie " DA MACAM MAKAN RUMPUT DA AKU NGASE'" hahaahah


anagh n keri siap perli cmnnie.."untungla kite ary nie dpat makan rendang sardin plus rumput"
hahahahahah,,,kuang asam gler diorg un...
skunk bru la kitorng sedar bru mak pegi holiday 2 3 ary da huru hara...hahahha..mmg mak important dlm idup kami....
MUMMY DA BEST!!!

No comments:

Post a Comment